Sådan får du mere tid til at træne

Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle hyperlænker er derfor betalte hyperlænker.

“For lidt tid” er en af de primære årsager til at folk ikke kan holde målet om at få trænet. Det kan sagtens være en ærlig grund, i nogen tilfælde vil det selvfølgelig være en dårlig undskyldning eller det simpelthen bare er prioriteret fra. Men jeg kan sagtens forsåt de mennesker som har meget travlt i hverdagen, og derfor har jeg valgt at skrive denne artikel. Hvis du er en af dem der har svært ved at finde tid og overskud til at komme ned og træne, så skynd dig at læs med her, hvor du vil finde løsninger til travl hverdag.

Prioriteringer

I sidste ende så kommer det ned til overskud og prioritering. De fleste mennesker har en terskel med en mængde tid, som de gider at bruge på andet end dem selv. Altså de fleste af os, har ubevidst et tidspunkt i hovedet, hvorfra vi ikke gider at arbejde, eller lave flere praktiske opgaver. Det kan være du er færdig med opgaver og vil slappe af efter aftensmaden er ordnet, og ryddet op. Så handler det om hvordan du prioritere de timer du har at gøre godt med. Eller du skal måske presse dig til at udvide den terskel.

De daglige opgaver

Du har nok et bredt sortiment af trælse opgaver som du skal klare hverdag, ellers falder tilværelsen sammen. Det kan også være du har børn og partner der har nogle krav til dig som far/mor og mand/kvinde. Hvis du allerede er på arbejde 8 timer om dagen, så er der ikke så meget at gøre godt med mere. Derfor handler det om at slippe af med nogle af de daglige obligationer du nu har. Det kan være rengøring, findes der måder hvorpå du kan få mere tid ud af det? robotstøvsuger? privat rengøring? Vinduespudser? Så skal du opgøre med dig selv hvor meget træning betyder for dig. Vil du betale 200kr om ugen for at få rengjort dit hjem, så du har tid til at træne?